Flymo Twister 2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flymo Twister 2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

josebaalt 08-11-2011
Geschreven voor: Flymo Twister 2000

Dit jaar weer eens de Twister gebruikt. De eerste keer ging prima maar een paar dagen later was het weer een enge boel. Gaat herrie maken en stinken en vind het dan wel te eng worden. Laatste beetje maar weer met de hark en met de hand opruimen. Groot voordeel is dat je met het versnipperen de bak niet zo snel vol hebt. Maar ik vertrouw dat ding niet echt zeker nu ik wat reacties gelezen heb.
Nu ik klaar ben met het ruimen leek het me wel handig om andermans ervaringen te lezen. Ben niet de enioge met dit probleem lees ik. Weet iemand waardoor dat stinken en de herrie komt?

Greg23 24-03-2011
Geschreven voor: Flymo Twister 2000

Bij twee zijn al motoren opgeblazen, ik ga zeker geen derde proberen.

naam 248 19-12-2010
Geschreven voor: Flymo Twister 2000

Ook ik had een maandagprodukt. Na een paar minuten een akelige brandlucht. Terug naar Fixet en na een paar weken kwam het nieuwe exemplaar. Doet het prima en is ook ideaal voor sneeuw wegblazen.

LvdV 14-08-2010
Geschreven voor: Flymo Twister 2000

Vanochtend bij Intratuin een aangeschaft. Thuis gekomen en in elkaar gezet. Gebrekkige handleiding voegt weinig toe.
Blazen maar... na 5 minuten gerommel in de motor, ruik een brandlucht en de motor gaat langzamer. Ingepakt en terug naar Intratuin. Wellicht een maandagmorgen apparaat. Nieuwe meegekregen en deze heeft hetzelfde euvel.
Ik vertrouw het gehele apparaat niet meer en krijg (overigens zonder problemen) mij geld terug. Nu op zoek naar een andere. Wordt wrs de Back en Decker 3010...

PeterNatural 23-11-2009
Geschreven voor: Flymo Twister 2000

Ik heb afgelopen zaterdag de Flymo Twister aangeschaft (€50) en direct geprobeerd natuurlijk. De hinderlijk licht afgedrukte handleiding helpt weinig maar met goede wil zit de twister zo in elkaar. De zuigpijp, welke uit twee delen bestaat liet zich niet soepel in elkaar schuiven en uit elkaar al helemaal niet meer. Met de zuigkracht zit het wel goed, je moet de pijp regelmatig van grond lostrekken na een vacuüm effect, de opgezogen bladeren komen versnipperd in de opvangzak en kunnen zo weer op de aarde worden uitgestrooid als compost.

tuinman 30-09-2009
Geschreven voor: Flymo Twister 2000

ik vind het een hele goede machine heb hem nu een paar weken, zuigt en blaast perfect.
En het verwisselen van hulpstukken, van blazen naar zuigen of anders om gaat snel en goed.
Ik heb voor het blazen wel een stofbril gekocht, dit wordt ook
aangeraden, persoonlijk vind ik dat je die wel nodig heb.